画画~是疲惫生活里的一夜清风明月

It's My Life - Bon Jovi

【星期五的夜晚,太适合狂欢~~~让摇滚带我们嗨起来!

 
 
 

这首歌陪伴了我很多年,最开始听的时候很振奋,可是听到最后却莫名的想哭……我答应自己,我会趁活着的时候认真的活,这就是我的人生。】

 
 
 


 
 
 

This ain't a song for the broken-hearted
这不是一首给伤心之人的歌 

 
 
 

No silent prayer for the faith-departed
没有给失去信仰者的默祷 

 
 
 

I ain't gonna be just a face in the crowd
我不希望自己只是芸芸众生之一 

 
 
 

You're gonna hear my voice
你将会听到我的声音 

 
 
 

When I shout it out loud
当我大声嘶喊的时候 

It's my life
这就是我的人生

 
 
 

It's now or never
把握现在,机会稍纵即逝

 
 
 

I ain't gonna live forever
我不会永生

 
 
 

I just want to live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活

 
 
 

(It's my life) 
(这就是我的人生) 

 
 
 

My heart is like an open highway
我的心像是开放的高速公路

 
 
 

Like Frankie said
就像法兰克说的:

 
 
 

I did it my way
走自己的路 

 
 
 

I just wanna live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活 

 
 
 

It's my life
这就是我的人生 

This is for the ones who stood their ground
这是为坚守信念的人而唱的 

 
 
 

For Tommy and Gina who never backed down
为从不退缩的汤米和吉娜而唱

 
 
 

Tomorrow's getting harder make no mistake
毫无疑问,未来日趋艰辛 

 
 
 

Luck ain't even lucky
幸运不再幸运 

 
 
 

Got to make your own breaks
你必须自己寻求突破 

It's my life
这就是我的人生 

 
 
 

It's now or never
把握现在,勿失良机 

 
 
 

I ain't gonna live forever
我不会永生

 
 
 

I just want to live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活

 
 
 

(It's my life) 
(这就是我的人生) 

 
 
 

My heart is like an open highway
我的心像是开放的高速公路 

 
 
 

Like Frankie said
就像法兰克说的:

 
 
 

I did it my way
走自己的路 

 
 
 

I just wanna live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活

 
 
 

'Cause it's my life
因为这就是我的人生 

Better stand tall when they're calling you out
当别人召唤你时,请昂首阔步 

 
 
 

Don't bend, don't break, baby, don't back down
不要屈服,不要放弃,宝贝,不要退却 

 
 
 


It's my life
这就是我的人生 

 
 
 

It's now or never
把握现在,勿失良机 

 
 
 

I ain't gonna live forever
我不会永生 

 
 
 

I just want to live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活 

 
 
 

(It's my life) 
(这就是我的人生) 

 
 
 

My heart is like an open highway
我的心像是开放的高速公路

 
 
 

Like Frankie said
就像法兰克说的: 

 
 
 

I did it my way
走自己的路 

 
 
 

I just wanna live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活 

 
 
 


It's my life
这就是我的人生 

 
 
 

It's now or never
把握现在,勿失良机 

 
 
 

I ain't gonna live forever
我不会永生 

 
 
 

I just want to live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活 

 
 
 

(It's my life) 
(这就是我的人生) 

 
 
 

My heart is like an open highway
我的心像是开放的高速公路 

 
 
 

Like Frankie said
就像法兰克说的: 

 
 
 

I did it my way
走自己的路 

 
 
 

I just wanna live while I'm alive
我只想趁活着的时候认真的活 

 
 
 

'Cause it's my life
因为这就是我的人生

 
 
 


 
 
 

【摇滚为生命,为信仰!】

评论
热度 ( 2 )

© 云莱 | Powered by LOFTER